La vita é bella in roma!

Det här blir nog mitt sista inlägg eftersom jag inte befinner mig i rom längre. Jag har verkligen insett att sverige inte är ett land för mig. Fastän man klagar på allt när man åker utanför sverige så inser man efter ett tag att sverige inte är så bra trots allt.

Allt här ska vara perfekt, alla ser likadana ut, om någon sticker ut så pekar man och viskar frentiskt. Jag hatar det. Livet nere i rom var så himla annorlunda. Men på ett bra sätt.

Jag lärde känna mig själv och har växt en hel del. Jag har träffat så himla många nya människor som jag verkligen tycker om. Fastän jag klagat en del på hur folket är där nere så gillar jag nog det ändå.

Det här var en resa som jag alltid kommer bära med mig och jag ångrar ingenting som jag gjort under min vistelse i rom. Min bästa resa hittills helt klart, och den kommer bli svår att toppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0